loading...

بهترین طراحی لوگوی تهران و ایران

بازدید : 434
چهارشنبه 8 تير 1401 زمان : 17:48

طراحی لوگو

این شرکت متشکل از بهترین متخصصان طراحی لوگو در ایران است . لوگووین بهترین ایده ها و طرح ها را برای برند شما ارائه می دهد.

طراحی لوگووین

همکاری با شرکت ها سازمان ها و افراد مختلف از کشورهای بزرگ دنیا این شرکت را تبدیل به یک صادر کننده ایده,خلاقیت و هنر به خارج از مرزهای کشور کرده است.

  • تجربه: این شرکت متکی بر سوابق آکادمی و عملی خود پا به عرصه خدمت رسانی به ایرانیان عزیز در داخل و خارج از ایران نهاده است و همواره رضایت مشتری را رآس هرم تمام کارهای خود می داند.
  • تخصص: لوگووین با دارا بودن طراحان حرفه ای، تکنولوژی مدرن و طراحی منحصر به فرد، توانسته هنری ایده آل و موثر به مشتریان خود ارائه دهد.
  • هدف: مهمترین هدف این مجموعه تامین نیازهای حوزه طراحی لوگو برای تمامی مشتریان گرامی می باشد.
  • همکاری: تیم لوگووین با سابقه ای درخشان و با در اختیار داشتن کادری مجرب و حرفه ای در عرصه طراحی لوگو آماده همکاری با شرکت های داخلی و خارجی می باشد.

قطعا این احساس را تجربه کرده اید، و به خوبی می دانید که حتی بدون شناخت کامل برند، می توانید فقط با نگاه کردن به لوگو آن را شناسایی کنید.

طراحی لوگو برای هر شرکت و موسسه به میزان قابل توجهی در سودهی و جلب مشتریان نقش دارد. یک مجموعه از طریق طراحی های لوگو برای برند خود، به افراد مختلف معرفی می شود که معرف کالا و خدماتی است که از سوی آن شرکت و موسسه ارائه می شود.

دسته بندی طراحی لوگو

اهمیت طراحی لوگو با گسترش اینترنت و افزایش تعداد برندها به روشی مناسب برای جا انداختن نام و برند شما در ذهن مخاطبان تبدیل شده است.

لوگوی شما می تواند کتیبه ای از نام شرکت شما یا تصویری به عنوان نماد کسب و کار شما باشد تا دامنه کسب و کار شما را نشان دهد.

این وظیفه طراح گرافیک و شرکت های طراحي لوگو مانند لوگووین است که مناسب ترین انواع لوگو را برای شما انتخاب کنند تا نحوه استفاده از آنها را بدانید و بتوانید طراحی لوگوی خود را به همان سبک سفارش دهید.

دسته بندی لوگو

نشان واره ها دارای دسته بندی های مختلفی هستند که از نظر کلی و سایت لوگووین می توان آنها را به سه گروه اصلی تقسیم بند کرد:

1.تصویری

در لوگو تصویری از آیکون ,نماد,سمبل,و پیتوگرام استفاده می شود که طراح باید با استفاده از این قسمت ها لوگو را به بهترین حالت طراحی کند

از این سبک بیشتر در شرکت ها و سازمان هایی استفاده می شود که قصد دارند به ساده ترین روش ممکن مفهوم را به مخاطبین خود انتقال دهند.

از جمله لوگوهای تصویری برندهای شناخته شده میتوان از :

  • اپل
  • نایک
  • فایرفوکس
  • یونسکو

آیکون ها در لوگو تصویری به نوعی مفهوم را با القاء عنصری خاص به بیننده انتقال می دهند.

از جمله نماد یونسکو که سعی شده از طریق عنصر تصویری حمایت از مادران و کودکان مفهوم را به سادترین روش به بیننده انتقال دهند.

2. نوشتاری

در طراحی لوگو نوشتاری در تعریف لوگووین ,مونگرام استفاده می شود که طراح با استفاده از نوشتار , منظور و اسم مجموعه را به زبان های مختلف به بیننده نمایش می دهد

این نوع ; استفاده متون مختلف گرافیکی را شامل می شود. طراح با استفاده ازاتودهای دستی نوشته های خاصی را ایده پردازی و اجرا می کند.لوگو تایپ ها بر اساس زبان های مختلف تغییر می کند.

این نوع نشانه باید به گونه ای طراحی شود که هر میزان سایز آن تغییر کرد خوانایی خود را از دست ندهد

از جمله نشان های نوشتاری شناخته شده میتوان از:

  • کوکاکولا
  • دیزنی لند
  • گوگل

لوگو تایپ ها شامل شکل های گوناگون هستند.

آنهایی که نازک تر و خطی هستند این نوع حس رسمیت و پالودگی را به بیننده انتقال می دهند.

مانند: طراحی نشان نوشتاری سالن های آرایشی که از نوشتار نازک و خطی استفاده می شود.

و یا لوگوهای نوشتاری فانتزی که درشغل های مانند فست فود و یا مواد غذایی استفاده می شوند.

این نوع مختص کارهای مخصوص خود هستند که اگر در فعالیت های دیگر به کار گرفته شوند ممکن است جلوه خوبی نداشته باشند.

3.ترکیبی

طراحی لوگو ترکیبی از نوشتار و تصویر استفاده می شود.

در این نوع سبک تصویر به عنوان نماد استفاده می شود و یک نوشته اختصاصی و منحصر به فرد نیز در زیر و یا کنار لوگو طراحی می شود.

تلفیق این دو لوگو ترکیبی را شکل می دهد.

ازجمله نشان های ترکیبی شناخته شده میتوان از:

  • ناسا
  • پپسی
  • ساند کلود

در طراحی لوگو ترکیبی هارمونی باید طوری باشد که لوگو تصویری و لوگو نوشتاری با یکدیگر هماهنگ باشند یعنی مکمل همدیگر باشند.

این نوع لوگو در اصل پیچیده تر از دو لوگو قبلی است به نوعی دو لوگو قبل در یک قاب و تصویر به هم می رسند و با هم تلفیق می شوند.

ویژگی‌ های یک طرح خوب و موفق در چیست؟

طراحی خوب و موفق از نظر لوگووین باید دارای ویژگی‌هایی زیر باشد.

ویژگی های طراحی لوگو خوب و موفق در چیست؟

1.اعتبار :

یک طراحی مناسب باید به گونه ای باشد که بتواند به صاحب لوگو و برند او اعتبار ببخشد و با فعالیت برند مرتبط باشد.

2.انتقال مفهوم:

از دیدگاه لوگووین یک لوگو باید به خوبی مفهوم و خصوصیات آن برند را به مخاطبینش انتقال دهد

ماندگار و قابلیت به روز رسانی: به نوعی باید بتواند در طول زمان تکامل پیدا کند.هر چقدر از طراحی یک نشانه بگذرد باید ان نشانه کاملتر

شود و این ویژگی را پیدا کند که بر اساس زمان های مختلف تغییر کند .

3.سازگار:

باید بتواند در سایز های مختلف تغییر کند و همچنین از رنگ های مختلف در آن استفاده کرد .قابلیت استفاده در سایت ها و شبکه های اجتماعی امروزه سایت ها و شبکه های اجتماعی نقش مهمی در معرفی برندها دارند. پس یک لوگو باید به گونه ای طراحی شود که بتواند به خوبی در این قسمت ها مورد استفاده قرار بگیرند.

4.منحصر به فرد:

یکی از مهترین ویژگی های یک نشانه اختصاصی بودن ان است تا فرد یا سازمان سفارش دهنده بتواند به طوری قانونی از ان استفاده کند. به طور خلاصه یک لوگو باید به گونه ای ساده و مفهومی و خاص باشد تا بتواند به خوبی هدف یک سازمان را با استفاده از هویت بصری به مخطبان انتقال دهد.

عناصر مهم و اساسی

در این قسمت به بررسی عناصر مهم طراحی لوگو لوگووین می پردازیم.

عناصر مهم و اساسی در طراحی لوگو

01. خط

از نظر لوگووین عنصر خط مهمترین و اساسی ترین عنصر برای ایجاد هرگونه طراحی گرافیکی از جمله یک آرم است. یک خط نوازشی است که یک قلم یا مداد برای اتصال دو نقطه ایجاد می کند.

طراحان گرافیک از خطوط برای تقسیم فضا استفاده می کنند. به عنوان مثال ، یک طراح از خطوطی در طراحی مجله استفاده می کند تا محتوای بدن را از پانل های جانبی و عناوین حفظ کند.

هنگام طراحی یک آرم ، خطوط برای طراح گرافیک اهمیت زیادی دارند. طیف گسترده ای از خطوط مانند نرم ، ضخیم ، سخت ، جسورانه ، نازک ، زیگزاگ و انواع دیگر وجود دارد. یک خط مناسب خطی است که می تواند شخصیت برند را بیان کند ، یک آرم قصد دارد آن را نمایندگی کند.

02. رنگ

اهمیت رنگ ها از نظر لوگووین در طراحی لوگو چند برابر است. در مرحله اول ، اکنون رنگها به دلیل قدرت بی حد و حصر خود بر مردم شناخته شده اند. رنگ ها می توانند احساسات و احساسات را از بینندگان بیرون بریزند.

رنگ یکی دیگر از عناصر مهم طراحی است که در طراحی آرم شما نقش اساسی دارد. در حالی که پالت رنگهای زیادی دارد ، همه آنها برای نمایش تجارت شما مناسب نیستند.

بینندگان ابتدا رنگها را می بینند تا تصوری از مشاغل شما داشته باشند. بنابراین ، برای انتقال پیام از رنگ ها استفاده کنید.

03. شکل

آرم ها در طیف گسترده ای از شکل ها قرار می گیرند. لوگوهایی را به اشکال مانند دایره ، مثلث ، بیضی ، مربع ، ذوزنقه ، الماس ، مستطیل ، پنج ضلعی و بسیاری دیگر پیدا خواهید کرد. شکل ها مرزهای یک آرم را مشخص می کنند. اما شکل فقط مربوط به شکل کلی یک آرم نیست.

در واقع ، لوگووین می گوید طراحان باید فکر کنند که چگونه عناصر مختلف یک آرم می توانند یک شکل مورد نظر را ایجاد کنند و چگونه شکل آن با مخاطب ارتباط برقرار می کند. به یاد داشته باشید که عنصر شکل برای طراحی اساسی است.

به عنوان مثال ، شما می توانید بدون ایجاد یک شکل منحصر به فرد هنگام ایجاد یک طراحی بسته بندی ، به جلو حرکت کنید . بنابراین ، شکل های فیزیکی و مجازی در طراحی گرافیک به همان اندازه اهمیت دارند.

به شکل آرم خود توجه کنید. شکل باید با تصویر گرافیکی که انتخاب کرده اید همبستگی داشته باشد. همچنین شکل باید به تجارت شرکت شما مربوط باشد. شکل را تا حد امکان ساده نگه دارید تا مشتری بتواند به راحتی صفات تجارت شما را بشناسد.

04. فضا

عنصر مهم دیگر فضای منفی است که طراحان بیشتر از آن استفاده نمی کنند. اما هنگام استفاده، تیم طراحی لوگووین معتقد است,این عنصر کمک

زیادی به انتقال پیام مارک به شیوه زیبایی شناختی می کند. با استفاده از فضای منفی می توانید اشکال ایجاد کنید.

بنابراین ، پیام مشتری خود را بررسی کنید و یک شکل یا شکل ایجاد کنید که پیام را منتقل می کند.

05. تایپوگرافی

تایپوگرافی شاید مهمترین بخش طراحی گرافیک باشد. انتخاب یک تایپ خاص برای ایجاد لمس شخصیت به یک آرم مهم است.

این به نوبه خود شخصیتی از شغل و برند شما را ایجاد می کند. افراد می توانند مارک شما را به روشی خاص تجسم کنند از طرح آرم.

با این حال ، اطمینان حاصل کنید که هیچ مشکلی در استفاده از تایپ در آرم و سایر مواد بازاریابی مانند طراحی کارت ویزیت شما وجود ندارد.

برای قوام برند ، از تایپی استفاده کنید که بسیاری از محصولات طراحی گرافیکی دیگر مشتری شما قبلاً از آن استفاده کرده است.

06. مقیاس

یکی از عناصری که به آرم و هویت برند شما علاقه مند می شود مقیاس است. لوگووین می گویید اطمینان حاصل کنید که آرم تجاری شما در اندازه های مختلف قابل اندازه گیری است.

وقتی بزرگترین اندازه ممکن در بیلبوردها پرتاب می شود ، این آرم باید چشمگیر باشد.اما همچنین باید هنگام چاپ روی سطوح کوچک محصولات تبلیغاتی مانند قلم، جزئیات دقیق آن را به وضوح نشان دهد.

به عبارت دیگر، یک طراحی آرم مقیاس پذیر چشمگیر در تلاش شما برای ایجاد یک تصویر خوب از تجارت شما کمک خواهد کرد.

نرم افزار ها

نرم افزارهایی هستند که ایده مورد نظر در آنها قرار گرفته می شود و فقط تصاویر باید با هم ترکیب و تنظیم رنگ شوند. همچنین این نرم افزارها برای ساخت لوگوهای ساده و معمولی استفاده می شوند.

نرم افزار های طراحی لوگو

در این قسمت لوگووین نرم افزارهایی را به شما معرفی می کند که مخصوص طراحی بوده و برای طراحی لوگو استفاده می شوند.

1. فتوشاپ (Photoshop)

طراحی لوگو در فتوشاپ اگر با ابزارها و میانبرهای مختلفی که ویرایش تصاویر موجود را آسان می کند آشنا هستید. این نه تنها خسته کننده نیست، بلکه سرگرم کننده و هیجان انگیز است.

قبل از اینکه یاد بگیرید چگونه با برنامه های مختلف یک لوگو ایجاد کنید، باید با اصول طراحی لوگو آشنا شوید. این اصول به شما کمک می کند تا به سرعت سبک لوگو، نشان های مناسب، رنگ ها و فونت های مورد نیاز را بسته به نیاز هر برند تعیین کنید و سپس از خلاقیت خود برای ایجاد یک لوگوی حرفه ای استفاده کنید.

فرقی نمی کند که از طراحی لوگوی فتوشاپ برای ایجاد یک لوگوی جدید استفاده می کنید یا می خواهید لوگوی قدیمی خود را دوباره طراحی کنید.

با این حال باید با یک لوگو، استراتژی های بازاریابی، هویت برند، پیامی برندتان را ارائه دهید.

2. ایلوستریتور (Illustrator)

طراحی لوگو با ایلاستریتور یکی از بهترین راه هایی است که شرکت ها یا طراحان لوگو می توانند از آن برای طراحی لوگویی استفاده کنند که قصد دارند در وب سایت ها، تبلیغات چاپی و سایر استراتژی های بازاریابی استفاده کنند.

اگرچه استفاده از نرم افزار طراحی لوگو ایلوستریتور (Illustrator) روشی جذاب برای ایجاد لوگو است، اما برای کار با ابزارهای مختلف به ویژه برای ایجاد یک لوگو در قالب وکتور نیاز به دانش کافی دارد.

افرادی که در طراحی لوگو با این نرم افزار مجرب هستند می توانند تمایز رنگ و به طور کلی تمامی عناصر لوگو را ویرایش کنند.

سوالات متداول

در ادامه برخی از سوالات متدوال شما کاربران عزیز لوگووین را مورد بررسی قرار می دهیم.

سوالات متداول درباره طراحی های لوگو

چرا مشتریان ما را انتخاب می کنند؟

مزایای قابل توجه اختصاص استراتژی و بودجه به شرکت طراحی لوگو لوگووین عبارتند از:

  1. دسترسی به مخاطبان: مجموعه طراحی لوگو لوگووین تحقیقات بازار کاملی را با گروه های متمرکز، نظرسنجی، تجزیه و تحلیل، تحقیقات پایگاه داده، پرسشنامه ها و موارد دیگر انجام خواهد داد. استراتژی هایی را توسعه می دهد که می تواند به شما کمک کند تا با موفقیت به مخاطبان مناسب دسترسی پیدا کنید.
  2. ایجاد تعامل: تیم طراحی لوگو ما ، استراتژی برند را توسعه می‌دهد، کتابی حاوی دستورالعمل‌ها و تصاویر برای ارائه کسب‌وکار ایجاد می‌کند و هویت برند را در همه کانال‌ها و پلتفرم‌ها یکسان می‌کند.
  3. افزایش سود شما: ارائه مداوم یک نام تجاری در همه پلتفرم ها می تواند منجر به 23٪ درآمد بیشتر شود.

چه چیزی ما را متمایز می کند؟

شرکت طراحی لوگو لوگووین مملو از افراد متخصصی است که مشتریان واقعاً خواهان همکاری با آنها هستند. انواع متخصصان و طراحان حرفه ای که تلاش می کنند به آنها گوش دهند و دیدگاه آنها را درک کنند.

آنها با مشتریان صادق هستند و از همان ابتدا انتظارات خود را تعیین می کنند. تیم ما همیشه بهترین و زیباترین طرح ها و ایده ها خلق کرده است.

قیمت ساخت نشانه چقدر است؟

ما در لوگووین قیمت طراحی لوگو را بسته به سفارشی که تحویل می گیریم، تعیین می کنیم. در مراحل اولیه کار با برگزاری جلسات مختلف آنلاین و ارسال فرم و لوگوی کوتاه سعی می کنیم نیازهای کسب و کار شما را بشناسیم.

در این مرحله ابتدا مشخص می شود که کدام سبک از انواع لوگو را می پسندید.

سپس با مطالعه اهداف برند، رنگ سازمانی، اندازه برند و موارد دیگر به درک درستی از نیازها و خواسته های کارفرما می رسیم.

چرا کسب و کارها به نشان نیاز دارند؟

لوگو با بیان خلاقانه مفهوم برند، تعامل مشتری را تضمین می کند. ایجاد لوگوی خلاقانه به برند شما اجازه می دهد تا به راحتی از دیگران سبقت بگیرد و مفهوم برند را در لایه های طراحی لوگو و رنگ ها بدون دردسر پنهان کند و ضمن نشستن در ناخودآگاه مخاطب، سود را تضمین کند.

ساخت نشان استاندارد چه تاثیری بر کسب و کار من خواهد داشت؟

لوگو یک هویت برند است و به طور غیرمستقیم فردیت برند شما را در ذهن مشتری ثبت می کند و می تواند برای همیشه در ذهن مخاطب باقی بماند.

طراحی لوگو

این شرکت متشکل از بهترین متخصصان طراحی لوگو در ایران است . لوگووین بهترین ایده ها و طرح ها را برای برند شما ارائه می دهد.

طراحی لوگووین

همکاری با شرکت ها سازمان ها و افراد مختلف از کشورهای بزرگ دنیا این شرکت را تبدیل به یک صادر کننده ایده,خلاقیت و هنر به خارج از مرزهای کشور کرده است.

  • تجربه: این شرکت متکی بر سوابق آکادمی و عملی خود پا به عرصه خدمت رسانی به ایرانیان عزیز در داخل و خارج از ایران نهاده است و همواره رضایت مشتری را رآس هرم تمام کارهای خود می داند.
  • تخصص: لوگووین با دارا بودن طراحان حرفه ای، تکنولوژی مدرن و طراحی منحصر به فرد، توانسته هنری ایده آل و موثر به مشتریان خود ارائه دهد.
  • هدف: مهمترین هدف این مجموعه تامین نیازهای حوزه طراحی لوگو برای تمامی مشتریان گرامی می باشد.
  • همکاری: تیم لوگووین با سابقه ای درخشان و با در اختیار داشتن کادری مجرب و حرفه ای در عرصه طراحی لوگو آماده همکاری با شرکت های داخلی و خارجی می باشد.

قطعا این احساس را تجربه کرده اید، و به خوبی می دانید که حتی بدون شناخت کامل برند، می توانید فقط با نگاه کردن به لوگو آن را شناسایی کنید.

طراحی لوگو برای هر شرکت و موسسه به میزان قابل توجهی در سودهی و جلب مشتریان نقش دارد. یک مجموعه از طریق طراحی های لوگو برای برند خود، به افراد مختلف معرفی می شود که معرف کالا و خدماتی است که از سوی آن شرکت و موسسه ارائه می شود.

دسته بندی طراحی لوگو

اهمیت طراحی لوگو با گسترش اینترنت و افزایش تعداد برندها به روشی مناسب برای جا انداختن نام و برند شما در ذهن مخاطبان تبدیل شده است.

لوگوی شما می تواند کتیبه ای از نام شرکت شما یا تصویری به عنوان نماد کسب و کار شما باشد تا دامنه کسب و کار شما را نشان دهد.

این وظیفه طراح گرافیک و شرکت های طراحي لوگو مانند لوگووین است که مناسب ترین انواع لوگو را برای شما انتخاب کنند تا نحوه استفاده از آنها را بدانید و بتوانید طراحی لوگوی خود را به همان سبک سفارش دهید.

دسته بندی لوگو

نشان واره ها دارای دسته بندی های مختلفی هستند که از نظر کلی و سایت لوگووین می توان آنها را به سه گروه اصلی تقسیم بند کرد:

1.تصویری

در لوگو تصویری از آیکون ,نماد,سمبل,و پیتوگرام استفاده می شود که طراح باید با استفاده از این قسمت ها لوگو را به بهترین حالت طراحی کند

از این سبک بیشتر در شرکت ها و سازمان هایی استفاده می شود که قصد دارند به ساده ترین روش ممکن مفهوم را به مخاطبین خود انتقال دهند.

از جمله لوگوهای تصویری برندهای شناخته شده میتوان از :

  • اپل
  • نایک
  • فایرفوکس
  • یونسکو

آیکون ها در لوگو تصویری به نوعی مفهوم را با القاء عنصری خاص به بیننده انتقال می دهند.

از جمله نماد یونسکو که سعی شده از طریق عنصر تصویری حمایت از مادران و کودکان مفهوم را به سادترین روش به بیننده انتقال دهند.

2. نوشتاری

در طراحی لوگو نوشتاری در تعریف لوگووین ,مونگرام استفاده می شود که طراح با استفاده از نوشتار , منظور و اسم مجموعه را به زبان های مختلف به بیننده نمایش می دهد

این نوع ; استفاده متون مختلف گرافیکی را شامل می شود. طراح با استفاده ازاتودهای دستی نوشته های خاصی را ایده پردازی و اجرا می کند.لوگو تایپ ها بر اساس زبان های مختلف تغییر می کند.

این نوع نشانه باید به گونه ای طراحی شود که هر میزان سایز آن تغییر کرد خوانایی خود را از دست ندهد

از جمله نشان های نوشتاری شناخته شده میتوان از:

  • کوکاکولا
  • دیزنی لند
  • گوگل

لوگو تایپ ها شامل شکل های گوناگون هستند.

آنهایی که نازک تر و خطی هستند این نوع حس رسمیت و پالودگی را به بیننده انتقال می دهند.

مانند: طراحی نشان نوشتاری سالن های آرایشی که از نوشتار نازک و خطی استفاده می شود.

و یا لوگوهای نوشتاری فانتزی که درشغل های مانند فست فود و یا مواد غذایی استفاده می شوند.

این نوع مختص کارهای مخصوص خود هستند که اگر در فعالیت های دیگر به کار گرفته شوند ممکن است جلوه خوبی نداشته باشند.

3.ترکیبی

طراحی لوگو ترکیبی از نوشتار و تصویر استفاده می شود.

در این نوع سبک تصویر به عنوان نماد استفاده می شود و یک نوشته اختصاصی و منحصر به فرد نیز در زیر و یا کنار لوگو طراحی می شود.

تلفیق این دو لوگو ترکیبی را شکل می دهد.

ازجمله نشان های ترکیبی شناخته شده میتوان از:

  • ناسا
  • پپسی
  • ساند کلود

در طراحی لوگو ترکیبی هارمونی باید طوری باشد که لوگو تصویری و لوگو نوشتاری با یکدیگر هماهنگ باشند یعنی مکمل همدیگر باشند.

این نوع لوگو در اصل پیچیده تر از دو لوگو قبلی است به نوعی دو لوگو قبل در یک قاب و تصویر به هم می رسند و با هم تلفیق می شوند.

ویژگی‌ های یک طرح خوب و موفق در چیست؟

طراحی خوب و موفق از نظر لوگووین باید دارای ویژگی‌هایی زیر باشد.

ویژگی های طراحی لوگو خوب و موفق در چیست؟

1.اعتبار :

یک طراحی مناسب باید به گونه ای باشد که بتواند به صاحب لوگو و برند او اعتبار ببخشد و با فعالیت برند مرتبط باشد.

2.انتقال مفهوم:

از دیدگاه لوگووین یک لوگو باید به خوبی مفهوم و خصوصیات آن برند را به مخاطبینش انتقال دهد

ماندگار و قابلیت به روز رسانی: به نوعی باید بتواند در طول زمان تکامل پیدا کند.هر چقدر از طراحی یک نشانه بگذرد باید ان نشانه کاملتر

شود و این ویژگی را پیدا کند که بر اساس زمان های مختلف تغییر کند .

3.سازگار:

باید بتواند در سایز های مختلف تغییر کند و همچنین از رنگ های مختلف در آن استفاده کرد .قابلیت استفاده در سایت ها و شبکه های اجتماعی امروزه سایت ها و شبکه های اجتماعی نقش مهمی در معرفی برندها دارند. پس یک لوگو باید به گونه ای طراحی شود که بتواند به خوبی در این قسمت ها مورد استفاده قرار بگیرند.

4.منحصر به فرد:

یکی از مهترین ویژگی های یک نشانه اختصاصی بودن ان است تا فرد یا سازمان سفارش دهنده بتواند به طوری قانونی از ان استفاده کند. به طور خلاصه یک لوگو باید به گونه ای ساده و مفهومی و خاص باشد تا بتواند به خوبی هدف یک سازمان را با استفاده از هویت بصری به مخطبان انتقال دهد.

عناصر مهم و اساسی

در این قسمت به بررسی عناصر مهم طراحی لوگو لوگووین می پردازیم.

عناصر مهم و اساسی در طراحی لوگو

01. خط

از نظر لوگووین عنصر خط مهمترین و اساسی ترین عنصر برای ایجاد هرگونه طراحی گرافیکی از جمله یک آرم است. یک خط نوازشی است که یک قلم یا مداد برای اتصال دو نقطه ایجاد می کند.

طراحان گرافیک از خطوط برای تقسیم فضا استفاده می کنند. به عنوان مثال ، یک طراح از خطوطی در طراحی مجله استفاده می کند تا محتوای بدن را از پانل های جانبی و عناوین حفظ کند.

هنگام طراحی یک آرم ، خطوط برای طراح گرافیک اهمیت زیادی دارند. طیف گسترده ای از خطوط مانند نرم ، ضخیم ، سخت ، جسورانه ، نازک ، زیگزاگ و انواع دیگر وجود دارد. یک خط مناسب خطی است که می تواند شخصیت برند را بیان کند ، یک آرم قصد دارد آن را نمایندگی کند.

02. رنگ

اهمیت رنگ ها از نظر لوگووین در طراحی لوگو چند برابر است. در مرحله اول ، اکنون رنگها به دلیل قدرت بی حد و حصر خود بر مردم شناخته شده اند. رنگ ها می توانند احساسات و احساسات را از بینندگان بیرون بریزند.

رنگ یکی دیگر از عناصر مهم طراحی است که در طراحی آرم شما نقش اساسی دارد. در حالی که پالت رنگهای زیادی دارد ، همه آنها برای نمایش تجارت شما مناسب نیستند.

بینندگان ابتدا رنگها را می بینند تا تصوری از مشاغل شما داشته باشند. بنابراین ، برای انتقال پیام از رنگ ها استفاده کنید.

03. شکل

آرم ها در طیف گسترده ای از شکل ها قرار می گیرند. لوگوهایی را به اشکال مانند دایره ، مثلث ، بیضی ، مربع ، ذوزنقه ، الماس ، مستطیل ، پنج ضلعی و بسیاری دیگر پیدا خواهید کرد. شکل ها مرزهای یک آرم را مشخص می کنند. اما شکل فقط مربوط به شکل کلی یک آرم نیست.

در واقع ، لوگووین می گوید طراحان باید فکر کنند که چگونه عناصر مختلف یک آرم می توانند یک شکل مورد نظر را ایجاد کنند و چگونه شکل آن با مخاطب ارتباط برقرار می کند. به یاد داشته باشید که عنصر شکل برای طراحی اساسی است.

به عنوان مثال ، شما می توانید بدون ایجاد یک شکل منحصر به فرد هنگام ایجاد یک طراحی بسته بندی ، به جلو حرکت کنید . بنابراین ، شکل های فیزیکی و مجازی در طراحی گرافیک به همان اندازه اهمیت دارند.

به شکل آرم خود توجه کنید. شکل باید با تصویر گرافیکی که انتخاب کرده اید همبستگی داشته باشد. همچنین شکل باید به تجارت شرکت شما مربوط باشد. شکل را تا حد امکان ساده نگه دارید تا مشتری بتواند به راحتی صفات تجارت شما را بشناسد.

04. فضا

عنصر مهم دیگر فضای منفی است که طراحان بیشتر از آن استفاده نمی کنند. اما هنگام استفاده، تیم طراحی لوگووین معتقد است,این عنصر کمک

زیادی به انتقال پیام مارک به شیوه زیبایی شناختی می کند. با استفاده از فضای منفی می توانید اشکال ایجاد کنید.

بنابراین ، پیام مشتری خود را بررسی کنید و یک شکل یا شکل ایجاد کنید که پیام را منتقل می کند.

05. تایپوگرافی

تایپوگرافی شاید مهمترین بخش طراحی گرافیک باشد. انتخاب یک تایپ خاص برای ایجاد لمس شخصیت به یک آرم مهم است.

این به نوبه خود شخصیتی از شغل و برند شما را ایجاد می کند. افراد می توانند مارک شما را به روشی خاص تجسم کنند از طرح آرم.

با این حال ، اطمینان حاصل کنید که هیچ مشکلی در استفاده از تایپ در آرم و سایر مواد بازاریابی مانند طراحی کارت ویزیت شما وجود ندارد.

برای قوام برند ، از تایپی استفاده کنید که بسیاری از محصولات طراحی گرافیکی دیگر مشتری شما قبلاً از آن استفاده کرده است.

06. مقیاس

یکی از عناصری که به آرم و هویت برند شما علاقه مند می شود مقیاس است. لوگووین می گویید اطمینان حاصل کنید که آرم تجاری شما در اندازه های مختلف قابل اندازه گیری است.

وقتی بزرگترین اندازه ممکن در بیلبوردها پرتاب می شود ، این آرم باید چشمگیر باشد.اما همچنین باید هنگام چاپ روی سطوح کوچک محصولات تبلیغاتی مانند قلم، جزئیات دقیق آن را به وضوح نشان دهد.

به عبارت دیگر، یک طراحی آرم مقیاس پذیر چشمگیر در تلاش شما برای ایجاد یک تصویر خوب از تجارت شما کمک خواهد کرد.

نرم افزار ها

نرم افزارهایی هستند که ایده مورد نظر در آنها قرار گرفته می شود و فقط تصاویر باید با هم ترکیب و تنظیم رنگ شوند. همچنین این نرم افزارها برای ساخت لوگوهای ساده و معمولی استفاده می شوند.

نرم افزار های طراحی لوگو

در این قسمت لوگووین نرم افزارهایی را به شما معرفی می کند که مخصوص طراحی بوده و برای طراحی لوگو استفاده می شوند.

1. فتوشاپ (Photoshop)

طراحی لوگو در فتوشاپ اگر با ابزارها و میانبرهای مختلفی که ویرایش تصاویر موجود را آسان می کند آشنا هستید. این نه تنها خسته کننده نیست، بلکه سرگرم کننده و هیجان انگیز است.

قبل از اینکه یاد بگیرید چگونه با برنامه های مختلف یک لوگو ایجاد کنید، باید با اصول طراحی لوگو آشنا شوید. این اصول به شما کمک می کند تا به سرعت سبک لوگو، نشان های مناسب، رنگ ها و فونت های مورد نیاز را بسته به نیاز هر برند تعیین کنید و سپس از خلاقیت خود برای ایجاد یک لوگوی حرفه ای استفاده کنید.

فرقی نمی کند که از طراحی لوگوی فتوشاپ برای ایجاد یک لوگوی جدید استفاده می کنید یا می خواهید لوگوی قدیمی خود را دوباره طراحی کنید.

با این حال باید با یک لوگو، استراتژی های بازاریابی، هویت برند، پیامی برندتان را ارائه دهید.

2. ایلوستریتور (Illustrator)

طراحی لوگو با ایلاستریتور یکی از بهترین راه هایی است که شرکت ها یا طراحان لوگو می توانند از آن برای طراحی لوگویی استفاده کنند که قصد دارند در وب سایت ها، تبلیغات چاپی و سایر استراتژی های بازاریابی استفاده کنند.

اگرچه استفاده از نرم افزار طراحی لوگو ایلوستریتور (Illustrator) روشی جذاب برای ایجاد لوگو است، اما برای کار با ابزارهای مختلف به ویژه برای ایجاد یک لوگو در قالب وکتور نیاز به دانش کافی دارد.

افرادی که در طراحی لوگو با این نرم افزار مجرب هستند می توانند تمایز رنگ و به طور کلی تمامی عناصر لوگو را ویرایش کنند.

سوالات متداول

در ادامه برخی از سوالات متدوال شما کاربران عزیز لوگووین را مورد بررسی قرار می دهیم.

سوالات متداول درباره طراحی های لوگو

چرا مشتریان ما را انتخاب می کنند؟

مزایای قابل توجه اختصاص استراتژی و بودجه به شرکت طراحی لوگو لوگووین عبارتند از:

  1. دسترسی به مخاطبان: مجموعه طراحی لوگو لوگووین تحقیقات بازار کاملی را با گروه های متمرکز، نظرسنجی، تجزیه و تحلیل، تحقیقات پایگاه داده، پرسشنامه ها و موارد دیگر انجام خواهد داد. استراتژی هایی را توسعه می دهد که می تواند به شما کمک کند تا با موفقیت به مخاطبان مناسب دسترسی پیدا کنید.
  2. ایجاد تعامل: تیم طراحی لوگو ما ، استراتژی برند را توسعه می‌دهد، کتابی حاوی دستورالعمل‌ها و تصاویر برای ارائه کسب‌وکار ایجاد می‌کند و هویت برند را در همه کانال‌ها و پلتفرم‌ها یکسان می‌کند.
  3. افزایش سود شما: ارائه مداوم یک نام تجاری در همه پلتفرم ها می تواند منجر به 23٪ درآمد بیشتر شود.

چه چیزی ما را متمایز می کند؟

شرکت طراحی لوگو لوگووین مملو از افراد متخصصی است که مشتریان واقعاً خواهان همکاری با آنها هستند. انواع متخصصان و طراحان حرفه ای که تلاش می کنند به آنها گوش دهند و دیدگاه آنها را درک کنند.

آنها با مشتریان صادق هستند و از همان ابتدا انتظارات خود را تعیین می کنند. تیم ما همیشه بهترین و زیباترین طرح ها و ایده ها خلق کرده است.

قیمت ساخت نشانه چقدر است؟

ما در لوگووین قیمت طراحی لوگو را بسته به سفارشی که تحویل می گیریم، تعیین می کنیم. در مراحل اولیه کار با برگزاری جلسات مختلف آنلاین و ارسال فرم و لوگوی کوتاه سعی می کنیم نیازهای کسب و کار شما را بشناسیم.

در این مرحله ابتدا مشخص می شود که کدام سبک از انواع لوگو را می پسندید.

سپس با مطالعه اهداف برند، رنگ سازمانی، اندازه برند و موارد دیگر به درک درستی از نیازها و خواسته های کارفرما می رسیم.

چرا کسب و کارها به نشان نیاز دارند؟

لوگو با بیان خلاقانه مفهوم برند، تعامل مشتری را تضمین می کند. ایجاد لوگوی خلاقانه به برند شما اجازه می دهد تا به راحتی از دیگران سبقت بگیرد و مفهوم برند را در لایه های طراحی لوگو و رنگ ها بدون دردسر پنهان کند و ضمن نشستن در ناخودآگاه مخاطب، سود را تضمین کند.

ساخت نشان استاندارد چه تاثیری بر کسب و کار من خواهد داشت؟

لوگو یک هویت برند است و به طور غیرمستقیم فردیت برند شما را در ذهن مشتری ثبت می کند و می تواند برای همیشه در ذهن مخاطب باقی بماند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 111
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 119
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1212
  • بازدید ماه : 1251
  • بازدید سال : 1471
  • بازدید کلی : 2031
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی